مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:562023-02-10سياسي

روایت فجر| وقتی 35 هزار مستشار آمریکایی نتوانستند برای شاه کاری کنند


آمریکایی ها چندین هزار مستشار نظامی در ایران داشتند ژانرال های ایرانی به عنوان گماشته ژنرال های آمریکایی بودند و حدود 35 هزار نیروی نظامی آمریکایی ها در ایران داشتند و می خواستند شاه را یاری کنند اما هیچ غلطی نتوانستند کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 اظهار کرد: فرزندان این مرزوبوم در سال 64 از اروند گذشتند و قدرت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دادند و کام مستکبران و متجاوزین را تلخ کردند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در بیش از چهل سالی که گذشت دشمنان توطئه های زیادی بر کشورما روا داشتند که همه خنثی شدند.

وی ادامه داد: 22 بهمن یادآور پرشکوه ترین تاریخ ملت ایران و اوج قله عظمت ایران است و همان طوری که حوادث مهم تاریخ بشریت را زنده نگه می داریم، این روز را باید زنده نگه داریم.

عسکری تصریح کرد: ملت ایران با دست خالی در مقابل دنیا اما با توکل و اعتماد به خدا ایستاد و  پیروز شد، آمریکایی ها چندین هزار مستشار نظامی در ایران داشتند ژانرال های ایرانی به عنوان گماشته ژنرال های آمریکایی بودند و حدود 35 هزار نیروی نظامی آمریکایی ها در ایران داشتند و می خواستند شاه را یاری کنند اما هیچ غلطی نتوانستند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فجر| وقتی 35 هزار مستشار آمریکایی نتوانستند برای شاه کاری کنند

روایت فجر| وقتی 35 هزار مستشار آمریکایی نتوانستند برای شاه کاری کنند